سایت FCDN

fereidouni.org

دستگاه تولید زغال , ساخت دستگاه تولید زغال , قیمت دستگاه تولید زغال
پنج شنبه 27 شهريور 1399 ساعت | بازدید : 3603 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

دستگاه تولید زغال ها 

زغال تولید شده توسط دستگاه پرس محصولی با تکنولوژی بالا و سازگار با محیط زیست است که دارای ظاهری زیبا و قابلیت استفاده سریع و راحت است.زغال قلیون محصولی با کیفیت بالا است که به طور ویژه برای کاربران قلیون در کشورهای عربی ساخته شده است. زغال چوب قلیان محصولی محبوب با سرعت احتراق سریع ، مدت زمان احتراق طولانی ، بدون دود ، غیر سمی و بدون بوی تند است.
دستگاه پرس ذغال قلیون به طور گسترده ای در تشکیل پودر و بریکت مورد استفاده قرار می گیرد ، این وسیله لازم برای پودر ذغال سنگ و پودر زغال سنگ برای پردازش عمیق است. علاوه بر این ، کیفیت محصولات کربن قلیون تولید شده توسط این فرآیند ساخت ذغال پایدار است. اکنون علاوه بر بریکت های ذغال معمولی ، تخته های ذغال و ذغال سنگین گرمایش ، ذغال اشتعال فوری ، ذغال شیشا ، ذغال مثلثی ، نوار زغال چوب ، ذغال انگشت نیز در بازار بین المللی وجود دارد

قیمت دستگاه دستگاه تولید زغال

دستگاه خط تولید زغال فشرده به دلیل فشرده سازی زغال که از ضایعات چوب، باقی مانده های گیاهان کشاورزی و جنگلی، پوسته ی گردو، بادام و خاک اره و … به وجود می آید ساخته شده است. این  دستگاه با قیمت مناسب در بازار به فروش میرسد.

این  دستگاه پرس قرص ذغال شیشایی مکانیکی می تواند با حرکت مکانیکی بالا و پایین زغال چوب شیشه را فشار دهد. این شامل یک بدنه اصلی ، موتور ، محفظه ورودی و تسمه نقاله خروجی است. هنگامی که می توانیم پودر زغال چوب را وارد ورودی این دستگاه کنیم ، پودر زغال چوب توسط قالب اکستروژن که توسط موتور و وسیله انتقال نیرو رانده می شود ، فشار می یابد.

شکل بریکت زغال چوب قلیان می تواند مکعب ، الماس ، حلقه ای ، رومبوئید ، مثلثی ، استوانه ای ، هرمی ، محدب ، مقعر ، قرص های گرد و غیره باشد. بریکتهای زغال سنگ نهایی شیشا از چگالی بالا و ظاهر خوبی برخوردار هستند.
دستگاه پرس ذغال شیشا اغلب در خطوط تولید زغال استفاده می شود. پس از اینکه پودر زغال چوب به طور مساوی با چسب مربوطه در دستگاه چرخ یا میکسر دو شافت مخلوط شد ، به یک محصول نهایی با شکل خاصی در دستگاه پرس زغال فشرده می شود و سپس در خشک کن برای بسته بندی خشک می شود. و انبار دستگاه پرس پرس زغال سنگ شیشا می تواند زغال چوب با کیفیت بالا بسیار محبوب در بازارهای داخلی و خارجی تولید کند.

 

منبع: https://caspianzoghal.com/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b2%d8%ba%d8%a7%d9%84/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 53
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 128
:: باردید دیروز : 273
:: بازدید هفته : 401
:: بازدید ماه : 6893
:: بازدید سال : 37494
:: بازدید کلی : 280941