سایت FCDN

fereidouni.org

حفاظ شاخ گوزنی
شنبه 26 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 6309 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:

در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.

 


حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .


مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:

در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.


2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:


افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید لوازم آرایشگاهی
جمعه 25 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 6765 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

خرید لوازم آرایشگاهی

 

متاسفانه بسیاری از خانم‌ها و آقایان فقط با شنیدن نام وسایل آرایشگاه از دوستان و آشنایان، بدون تحقیق و بررسی لازم اقدام به تهیه آن می‌کنند و علاوه بر ضرر مالی گاه دچار عوارض یا مشکلات بهداشتی و یا ناراحتی های حاصله از کیفیت پایین برخی از لوازم آرایشگاه زنانه یا مردانه می‌شوند. در نظر گرفتنِ میزان عمر مفید و استاندارد بودن وسایل آرایشگاهی از اهمیت بسزایی برخوردار است که فقط با تجربه‌ی حضور طولانی‌مدت در بازار لوازم آرایشی که شیک فام مفتخر به آن است، حاصل می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیک فام پر کاربردترین دسته‌بندی‌های وسایل آرایشگاه زنانه و مردانه را بررسی و در هر دسته بندی اقدام به گلچین کردن محصولاتی معتبر و کاربردی کرده است. شیک فام در تمام مراحل خرید وسایل اپلاسیون – لوازم کوتاهی – لوازم یک بار مصرف آرایشگاهی و محصولاتی هم‌چون موم اصلاح– موم داغ کن و قیچی با حفظ سرعت‌عمل در خدمت شما خواهد بود حتی میتوانید لوازم تحریر فرزندانتان را با تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

 

 

 

کرم موی برکلی

مراقبت مو دارای شرایطی است که نیازمند استفاده از محصولات خاص و متناسب با موی شماست. مطمئناً برای شما هم پیش‌آمده است که از محصولاتی استفاده کرده باشید و حتی باعث خشک شدن و شوره روی موی سر شما شود.

کرم مو berkeley ساخت کشور انگلستان با وزن 475 میلی‌لیتر مناسب برای موهای شما یک حالت‌دهنده و براق‌کننده بسیار قوی می‌باشد که موهای شمارا همچون ابریشم نرم می‌کند.

از خواص کرم مو برکلی این است که موهای شمارا تقویت و مرطوب می‌کند و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می‌کند.

فقط کافی است مقداری از کرم تقویت‌کننده مو برکلی را روی دست بزنید و سپس به موهایتان حالت ببخشید.

اگر شما قصد خرید کرم مو برکلی رادارید این محصول باقیمت مناسب در فروشگاه شیک فام عرضه می‌شود.

 

پودر دکلره کلاینر 500 گرم

اگر از آرایشگرتان بپرسید که چه پودر دکلره‌ای خوب است که به ماهم برای استفاده توصیه کنید حتماً پودردکلره کلاینر را به شما نخواهد گفت چون خود آن‌ها از پودر کلاینر برای رساندن پایه‌های 10 تا بالاتر از این محصول استفاده می‌کنند.

مصرف پودر دکلره در سالن‌های زیبایی بسیار زیاد است و پودرهای نامرغوب گردوغبار بسیاری را ایجاد می‌کند که باعث سرفه و هم سلامت فردی که با آن کار می‌کند بسیار مضر است. پودر دکلره کلاینر بدون گردوغبار بوده و عطر خوشی را دارد.

پودر دکلره کلاینر را بی‌شک آرایشگران حرفه‌ای برای رنگ‌آمیزی بهتر موی و از بین بردن رنگ‌های قبلی ازجمله حنا، گیاهی و رنگ‌های سختی همچون پرکلاغی استفاده می‌کنند.

روشن‌کنندگی بالای پودر کلاینر و آسیب کمی که به موی مشتری وارد می‌کند گزینه خوبی برای دانشجویان هنر آرایشگری و کار بارنگ است. دکلر کلاینر به دلیل اینکه کف نمی‌کند ، مناسب برای روشن کردن به روش فویل است

پودر دکلره کلاینر ساخت کشور بلژیک و تحت لیسانس آمریکا با شماره مجوز 5420010815114 با وزن 500 گرم بوده و از آن به‌منظور بی‌رنگ کردن موی سر و رساندن به پایه دلخواه جهت ایجاد زمینه برای نشاندن رنگ‌های موردنظر روی موی سر به کار می‌رود.

منبع : خرید لوازم گریم صورت شیک فام

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 53
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 129
:: باردید دیروز : 273
:: بازدید هفته : 402
:: بازدید ماه : 6894
:: بازدید سال : 37495
:: بازدید کلی : 280942