تعمیرات پاور کامپیوتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تعمیرات پاور کامپیوتر

آموزش تخصصی عیب یابی و تعمیر پاور کامپیوتر در سایت سه سوت تعمیر باما در ادامه مطلب همراه باشید.

آیا می خواهید در مورد تعمیر پاور کامپیوتر بدانید؟ مشتریان رایانه و حتی کاربران عادی به ندرت به منبع تغذیه سیستم خود فکر می کنند ، زیرا در بیشتر اوقات ، اگر اوضاع به نرمی پیش رود و رایانه ها روشن و خاموش شوند ، هیچ کس واقعاً به آن جعبه های واحد اهمیت نمی دهد.

در مورد اهمیت این منبع تغذیه غالباً سردرگمی وجود دارد ، زیرا در بیشتر مواقع بر نحوه عملکرد رایانه مانند سایر زیر مجموعه ها مانند مادربرد ، کارت گرافیک ، هارد دیسک و غیره تأثیری نمی گذارد.

منبع تغذیه یا پاور سِپلای (به انگلیسی: Power supply) دستگاهی است که توان الکتریکی را برای بار الکتریکی تبدیل می‌کند.

به عبارت دقیق‌تر، وظیفه منبع تغذیه، دریافت انرژی الکتریکی از یک منبع انرژی (برقی، مکانیکی، شیمیایی، خورشیدی) و تبدیل آن به ولتاژ، جریان و فرکانس مناسب برای تغذیۀ بار است. یک منبع تغذیۀ تنظیم‌شده (Regulated)، می‌تواند ولتاژ یا جریان خروجی خود را تا حد معینی تقریباً ثابت نگه دارد.

سرویس و رفع اشکال در تهران

پاور جریان خانگی منظم شما را به ولتاژ DC کم مورد استفاده کامپیوتر تبدیل می کند. وقتی این جز خراب شود ، به سادگی هیچ فعالیتی با رایانه شما انجام نمی شود.

به یاد داشته باشید که ابتدا عیب یابی آسان را انجام دهید. پاور را برای هرگونه آسیب دیدگی بررسی کنید. تمام اتصالات را دوباره بررسی کنید.

تعمیر پاور کامپیوتر تهران و یا تعویض آن در صورت لزوم می تواند مفید باشد. اگر شما اهل کار با کامپیوتر هستید یا با یک رایانه شخصی مطمئن کار می کنید.

لذت ساده روشن شدن رایانه شخصی خود را امری بدیهی تلقی نکنید و همه کارها به خوبی انجام می شود.

ما اخیراً یکی از رایانه های خود را روشن کردیم و در مدت زمان حدود یک ساعت ، آن فقط خود را دوباره بوت کرد. و این کار روزی 10 بار در روز ادامه داشت تا اینکه متوجه شدیم پاور مقصر است.

مواردی که باید در هنگام خرابی منبع تغذیه یا فقط از بین رفتن شما به دنبال آنها باشید موارد زیر هستند.





:: برچسب‌ها: تعمیرات پاور کامپیوتر , آموزش تعمیر پاور کامپیوتر , تعمیر پاور کامپیوتر گرین , تعمیرات تخصصی پاور کامپیوتر , تعمیر پاور در تهران , تعمیر پاور کامپیوتر در منزل , تعمیرات تخصصی پاور ,
:: بازدید از این مطلب : 1063
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ولی غلامی
ت : یک شنبه 22 فروردين 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');