سرویس و تعمیر اجاق ماکروفر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سرویس و تعمیر اجاق ماکروفر

مشکلات مایکروویو؟ اجازه دهید تکنسین های لوازم خانگی سه سوت تعمیر آن را تعمیر کنند! اجاق های مایکروویو در صدها میلیون خانه در سراسر جهان یافت می شوند. ساختن غذای گرم به سرعت و به راحتی برای شما و خانواده قابل دسترسی است ، آنها واقعاً یک معجزه از فن آوری مدرن هستند. اجاق های مایکروویو در استفاده از برق بسیار کارآمد ، از اشعه مایکروویو استفاده می کنند ، که مولکول های آب ، چربی و قند را تحریک به حرکت اتمی می کند - که به آن گرما نیز می گویند. وقتی قطعات شکسته یا آسیب دیده مانع این روند می شوند ، نوبت به سرویس و تعمیر ماکروفر از متخصصانی می رسد که می توانید به آنها اعتماد کنید.

مسائل مشترک اجاق مایکروویو که تیم سه سوت تعمیر آنها را تعمیر می کند

اگر به هر یک از این مشکلات برخوردید ، برای تعمیر ماکروفر با ما تماس بگیرید:

  • مایکروویو کار نمی کند.

    اگر مطمئن هستید که مایکروویو به برق وصل است و درب آن به درستی بسته شده است ، احتمالاً مقصر فیوز است. اگر جریان برق بیش از حد زیاد شود یا درب مایکروویو را بکوبید ، ممکن است فیوز منفجر شده باشد. اگر تعویض فیوز کار نمی کند ، ممکن است سوئیچ درب معیوب نیز داشته باشید. برای تعمیر ماکروفر با ما تماس بگیرید.

  • جرقه هایی در داخل مایکروویو وجود دارد.

    در صورت قرار دادن فویل یا ظروف در مایکروویو ، در صورت اشتعال پاشیدن مواد غذایی ، در صورت کوتاه شدن دیود با ولتاژ بالا ، یا وجود همزن معیوب (از موتور خراب فن یا تسمه همزن) باعث ایجاد گرما می شود که جرقه ایجاد شود. تمرکز در یک منطقه از متخصصانی که مراقبت می کنند تعمیر ماکروفر را دریافت کنید.

  • صفحه چرخان چرخشی نیست.

    اگر میز چرخان شما نمی چرخد ​​، ممکن است لازم باشد چرخ فلک بر روی مکانیزم چرخش دوباره تراز شود. این مسئله همچنین ممکن است توسط بوش درایو فرسوده یا خرد شده چرخشی ایجاد شود. مسئله دیگری که می تواند باعث این مسئله شود ، نقص موتور سینی است. تکنسین های ما می توانند میزگرد مایکروویو شما را عیب یابی و تعمیر کنند.

  • مایکروویو غذا را گرم نمی کند.

    اگر مایکروویو شما روشن است اما غذای شما را گرم نمی کند و صدای وزوز بلندی می شنوید ، می توانید یک مگنترون ، خازن یا دیود معیوب داشته باشید. بهتر است این موارد توسط تکنسین های حرفه ای تعمیر مایکروویو ، مانند کارمندان Mr. Appliance تعویض یا تعمیر شوند.

  • صفحه لمسی فقط به صورت متناوب کار می کند.

    صفحه لمسی مایکروویو شما ممکن است در اثر آلودگی آب یا حشرات آسیب ببیند و از انتخاب صحیح تنظیمات مواد غذایی جلوگیری کند. این بدان معناست که برای اطمینان از عملکرد مناسب ، باید صفحه لمسی را تعویض یا تعمیر کنید. برای تعمیر مایکروویو که می توانید به آنها اعتماد کنید ، با متخصصان آقای لوازم در محل زندگی خود تماس بگیرید!

 





:: برچسب‌ها: سرویس و تعمیر اجاق مایکروفر , تعمیرات ماکروفر , تعمیر ماکروفر , تعمیر مایکروویو , تعمیرات مایکروویو , تعمیرات تخصصی مایکروویو , تعمیرات ماکروفر , تعمیرات تخصصی ماکروفر , تعمیر ماکروفر در منزل , تعمیر ماکروفر در محل , تعمیر ماکروفر در محل , تعمیر ماکروفر در کرج , تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر , سه سوت تعمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 1206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ولی غلامی
ت : سه شنبه 10 فروردين 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');